Rozwiązania dla pojazdów

Wodorowanie to bezpieczne i skuteczne czyszczenie istotnych elementów silników spalinowych. Nazywana jest również dekarbonizacją osadów znajdujących się w silnikach spalinowych, powstałych na skutek spalania paliw.

Usługa wodorowania silników spalinowych dedykowana jest dla:

Na czym to polega?

Osady węglowe to naturalny efekt spalania paliw kopalnych w silnikach. Osady te absorbują paliwo i tlen obniżając sprawność silnika, powodują wzrost zużycia paliwa, skracają żywotność jego części a także, co najważniejsze, zwiększają emisję szkodliwych składników spalin do atmosfery.

Co to daje i po co mam z tego korzystać?

Wypalanie tych osadów / zanieczyszczeń, poprzez implozyjne spalanie wodoru przekłada się na:

  1. zmniejszone zużycie paliwa, nawet o 15%
  2. do 80% mniejsza emisja szkodliwych czynników spalin
  3. większy w stosunku do zanieczyszczonego silnika moment obrotowy i większa moc silnika
  4. usuwa nagar, co wydłuża żywotność silnika
  5. zwiększa trwałość całego silnika
  6. zmniejsza hałas pracy silnika
  7. zmniejszają się wibracje podczas pracy silnika
  8. zaleca się przeprowadzać wodorowanie silnika co 40-50 tyś.km

Czy muszę wybudować silnik by go wyczyścić?

Absolutnie NIE!!! Metoda ta stosowana jest poprzez mobilne urządzenie zainstalowane na naszym pojeździe, którym przyjeżdżamy do Klienta celem przeprowadzenia procedury czyszczenia silnika. Usługa jest realizowana w dogodnym dla użytkowników czasie i we wskazanym miejscu.

 

 

 

CZYSZCZENIE FILTRÓW DPF / FAP

Głównym celem jaki przyświecał nam przy tworzeniu firmy PENECO, było dostarczanie naszym Klientom metod, sposobów i rozwiązań, które pozwolą na możliwość redukcji kosztów zużycia mediów energetycznych oraz redukcji uciążliwego oddziaływania na środowisko.

Rozwijając te dwa kierunki, przygotowaliśmy rozwiązanie dedykowane dla firm zarządzających flotami samochodowymi. Naszą propozycją jest czyszczenie filtrów cząstek stałych i katalizatorów oraz czyszczenie silników z nagarów za pomocą implozji wodorowej.

CZYSZCZENIE I REGENRACJA FILTRÓW DPF / FAP

Do kogo kierujemy naszą ofertę?

Do właścicieli i użytkowników:
• samochodów osobowych
• samochodów ciężarowych
• autobusów
• maszyn budowlanych i drogowych
• innych maszyn i urządzeń wyposażonych w silniki spalinowe

Czego dotyczy oferta?

Regeneracja zużytych i niedrożnych filtrów cząstek stałych DPF/FAP oraz katalizatorów, przywracając im nawet do 98% sprawności nowego filtra. Potwierdzamy to diagnostyką filtra przed i po czyszczeniu.

A po co są stosowane te wszystkie filtry w silnikach?

• Filtr cząstek stałych DPF/FAP to nie tylko problemy, jak uważa większość kierowców. Został on stworzony po to, by chronić nas przed składnikami spali które wywołują choroby nowotworowe a nie wyłącznie po to, by emisja spalin mogła sprostać normom ekologów.

• Niesprawny lub wycięty filtr DPF/FAP nie tylko nie chroni naszego życia, ale może być sprawcą poważnych uszkodzeń silnika.

• Zanieczyszczony filtr DPF/FAP zmusza sterownik silnika do większego dawkowania paliwa w celu podwyższenia temperatury gazów wylotowych po to, by spalić cząstki sadzy.

• Kiedy jednak nagromadzenie sadzy i popiołu jest już zbyt duże, proces ten jest zbyt często powtarzany i najczęściej nieudany, co skutkuje tym, że niespalone paliwo ścieka do miski olejowej rozrzedzając olej i doprowadzając do utraty jego właściwości smarnych.

• W konsekwencji może to doprowadzić do zatarcia silnika.

• Oprócz tego, zatkany filtr DPF/FAP może spowodować uszkodzenie uszczelek silnika (w tym uszczelki pod głowicą) jak i jego osprzętu np. turbosprężarki, zaworu EGR oraz elementów układu dolotowego.

• Zapalenie się kontrolki (check engine), to tak naprawdę nie jest sygnał ostrzegawczy, to sygnał, że filtr już nie spełnia swojej roli, a jego dalsze użytkowanie może skutkować poważnymi konsekwencjami. Aby ustrzec się awarii filtra DPF/FAP należy stosować zabiegi profilaktyczne, dlatego zalecana jest regeneracja filtra DPF / FAP co 80 – 100 tys.km.

Na czym to polega?

Zastosowana technologia pozwala zregenerować filtry cząstek stałych, które w procesie rekonstrukcji odzyskują swoje dawne właściwości do poziomu niemal fabrycznie nowego. Regeneracja DPF / FAP objęta jest gwarancją jakości wykonania usługi. Ponadto proponujemy również fachowe doradztwo.

Co to daje i po co mam z tego korzystać?

• czyszcząc wszelkiego rodzaju filtry cząstek stałych oraz katalizatory (także z technologią SCR), zarówno do samochodów osobowych (również euro 6) jak i do autobusów i samochodów ciężarowych oraz grzejników, przedłużamy znacznie ich żywotność co przekłada się na realne oszczędności właściciela i użytkownika floty samochodowej – brak konieczności zakupu drogich części zamiennych.

• czyszczenie filtra DPF/FAP w zależności od wielkości trwa nie dłużej niż 2 godziny przy pełnym cyklu czyszczenia – praktycznie w tym samym dniu możesz wybudować filtr z pojazdu i tego samego dnia go zabudować, oszczędzając czas i pieniądze na przestój serwisowy.

• gwarantujemy przywrócenie oczekiwanej wydajności filtra DPF/ FAP – przekłada się to na wydłużenie czasu bezawaryjnej pracy filtra oraz efekt ekologiczny w postaci czystszych spalin.

• rezultaty regeneracji sprawdzamy testem przeciwciśnienia przed i po cyklu czyszczenia, co pozwala w bardzo prosty sposób określić efektywność stosowanej metody – my nie obiecujemy, my pokazujemy skuteczność naszej technologii – po prostu wiesz za co płacisz i wiesz czego możesz oczekiwać. Umożliwia to natychmiastowe rozpoznanie sprawności filtra i kontrolę jakości oczyszczenia.

• bez negatywnego wpływu na środowisko – pracujemy w obiegu zamkniętym, a zatem nie uwalniają się pyły i nieprzyjemne zapachy do atmosfery. • ze względu na to, że urządzenie czyszczące jest stacjonarne, odbieramy własnym transportem od Klienta filtry do regenracji, co pozwala oszczędzać czas obsługi i gwarantuje wygodę obsługi.

• nasi pracownicy są fachowcami w swojej dziedzinie, gdyż są mechanikami samochodowymi, posiadają niezbędną wiedzę i umiejętności do wykonywania oferowanych usług.


Czego możesz oczekiwać po czyszczeniu?

• Usunięcie osadów PM10
• Usunięcie osadów oleju
• Usunięcie osadów ceru
• Zachowanie integralności filtra
• Zachowanie metali szlachetnych wewnątrz filtrów

Czego na pewno NIE robimy?

• Nie rozcinamy filtrów
• Nie wypalamy filtrów
• Nie spawamy filtrów
• Nie używamy żrącej chemii
Zadzwoń
510 975 260